10 Ağustos 2015 Pazartesi

LG TV lerde SS-IP TV Kullanımı....



LG TV'lerde SS IP TV kullanımı

IP TV nedir?

Ip tv büyüyen internet dünyasında artan bant genişliği üzerine çığır açmış olan internet protokolü üzerinden ses ve görüntü aktarımıdır. Gelişmiş olarak Yer ve zamana bağlı olmayarak dilediğimiz görüntüye ulaşma biçimidir.
Örneğin Türk kanallarını seyretmek için Avusturya'da olan kişinin anten ve çanakla ulaşamayacağı bu yayınlara internet üzerinden ulaşabilmesidir.
Aslında birçok kanal platformu internetin her yere ulaşabilmesi sayesinde ve mobilitenin artması neticesinde otobüste giderken çanak anten ve tv ihtiyacı olmadan elimizdeki cep telefonundan bile kanalları izleme olanağını sağlamaktadır.
IP tv olayı ise tüm bu platformları birleştirerek tüm kanalların bir arada izlenmesi için gerekli programlar vasıtası ile alınan bu yayınların toplu alarak izlenmesini sağlamaktadır.

 

SS-IPTV Kurulumu/Kullanımı:

NOT: Orjinal program site adresi :http://ss-iptv.com/en/

Bu konuda LG LM serisi tv lerde kullanılan ss-iptv programı anlatılacaktır.
Öncelikle tv'mizin smart bölümüne girip "LG World" kısmından SS-IPTV programını tv'mize kurmamız gerekmektedir.

Eğer smart bölümüne girip program indirmek istiyorsanız mutlaka smart bölümünde oturum açmanız gerekmektedir. LG TV de oturumunuzu açmış kabul ederek, devam ediyorum..
Program ilk açılışta bazı ayarlar istemektedir. bunları geçebiliriz. Ana ekran ise aşağıdaki gibi gözükecektir.


Buraya kadar tamamsa önce ip tv için kullanılacak m3u dosyasından bahsedelim. Bu dosya aslında basit bir text dosyasıdır. Masa üstünde sağ tıklayıp yeni bir metin belgesi oluşturun. içine
#EXTM3U
#EXTINF:-1,kanaladı
kanal linki
#EXTINF:-1,kanaladı
kanal linki
yukarıdakileri yazın. Kaydedip kapatın. şimdi elimizde bir text dosyası var. bu dosyanın uzantısı txt dir. biz b uzantıyı değiştirip m3u yapıyoruz. Windows bizden onay istiyor ve artık elimizde m3u kanal dosyamız var. İnternetten araştırıp bulduğumuz kanalların linklerini kanal linki yazan yere; kanal isimlerini de kanaladı yazan yere yazıyorsunuz. Peki bunu tv mize nasıl ekleyeceğiz. Aslında programı kurduğunuzda her birimizin benzersiz mac adresine bağlı olarak bir liste yükleyicisi oluyor. Buraya gitmek için bilgisayarımızdan http://www.ss-iptv.com/en/users/playlist adresine gideceğiz. Buraya ilk defa geliyorsak sayfa bizden bir kod isteyecektir.

Buraya gireceğimiz kodu televizyonumuza kurduğumuz SS-IPTV içerisinden alacağımız ve sadece bize ait olan kodu bir defaya mahsus olarak gireceğiz..


Artık bu linke her tıkladığımızda bize yüklediğimiz kanalların listesini gösteren sayfamız ve tekrar liste yüklemek için gerekli kutucuklu olan sayfamız gelecektir. Bu sayfadan yüklediğimiz bize ait olan kanalları program içerisindeki ana sayfada bulunan My Playlist i tıklayarak seyredebilirsniz. Şimdiden iyi seyirler...


222 yorum:

  1. Teşekkürler cok aciklayici olmus bu ssiptv yeni geldi heralde uygulamalara.

    peki kanal linklerini nerden buluyoruz acaba satin almak falan mi lazim?

    YanıtlaSil
  2. Aslında çok uzun zamandır var ancak siz standart kullanıcılar için smart özelliğine yeni geldi. Bizler uzun zamandır test ediyoruz. Şimdilik Satın almanıza gerek yok. Yurt dışına tabiki satın alıyorsunuz. Ancak ülkemizde ip tv platformlar kapalı kutu ve kendi kuralları ve uygulamaları var.
    Linkleri internetten bulabilirsiniz. örnğin www.nedensiz.net adresinden aldığınız linkleri yukarda bahsettiğim şekilde oluşturduğunuz m3u dosyasına atıp bunuda kendi http://www.ss-iptv.com/en/users/playlist-editor sayfanızdan upload edin. sonra da zevkle seyredin..Kolay Gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam iyi akşamlar.Bende vestel smart tv var ama uygulamayı nasıl undiricem bilmiyorum.Yardımcı olabilirmisiniz

      Sil
    2. Vestelde bu program varsa anlatıldığı şekilde uygulayın

      Sil
  3. PEKI KARDESIM.. uygulmayı kurdum ama ucretlı felan dııldı yukledım bazı kanlları actı.. ılerıde ucretlı olurmu bu uygulama olursa eger lg ksııtlama yapar mı sımdıkı uygulamaya .. ayrıca sınema belgesel turkce kanlları veya yabancı kanalları nerden bulabılrızz.. son olarak var olan lınkler öluyormu zamanla yoksa devamlı kalıyormu canlı ... ölğüyprsa oldugunu nasıl anlarızz ole olrusa yenıden aynı kanlların guncel lınklerınımı yuklıcz... tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İsa menüdeki kanallar örnek sistemin çalışılırlığı ile ilgili. Ücretli olacağını sanmıyorum ben 3 senedir kullanıyorum. Lg nin ilerde uygulama ile ilgili alacağı kararı ben şimdiden bilemem. http://www.nedensiz.net vebenzeri sitelerden linkler bulabilirsin.bu tür bedava linklerin ömrü en fazla 1 hafta kadardır. (şanslı isen) yoksa devamlı güncellemen gerekli. Öldüğünü tabiki link artık açmayınca (birkaç denemeden sonra) anlarsın..Aynen yeniden güncelleyeceksin..

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Slm ssiptv nin setting kısmındaki Parental kontrol var ordaki şifreli kanallardan bahsediyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. oradaki kanalların isimleri sizdeki listede de var ise ismini değiştirin yeterli..

      Sil
    2. ekrem bey lg tv de kullandığım internet i değiştirdim.
      ssiptv ana ekran menüsü maim screen boş bunu nasıl düzeltebiliriz.
      tşk

      Sil
  7. Teşekkürler sayenizde elimde mevcut kanal listesini LG LA850V televizyınumdaki IP TV programına attım ve de kanalları artık izleyebilyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ne demek amacım zaten bu. Güle güle kullanıp izleyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hocam misal ben kendi televiyonuma yükledim
      aynı adresten ssiptv sitesinden tekrar birine yüklemek icin kendi bilgisayarımdan bu işi yaparken sitesinden diger cihaz icin sitede cihazı kesmi dicem

      Sil
    2. başkasına yüklemek için önce o kişinin tv sine programı indirip o kişinin get code adresini sayfanızdaki ilgili yere girmeniz gerekiyor. Artık add device sayesinde tarayıcınızdaki çerezleri silmediğiniz sürece istediğiniz kadar tv ye yükleme yapabilirsiniz.

      Sil
  9. Merhabalar. LG tvye ss iptv yi indirdim fakat kendi uydu kanallarım dışındakiler çalışmıyor. Acaba ülke seçerken özellikle seçmem gereken bir ülke var mı yada ayarlarda herhangi bir püf nokta var mı? Ayrıca bahsettiğiniz gibi bazı sitelerden dosyaları m3u uzantılı TV ye attım kanal isimleri çıkıyor fakat göstermiyor. Bir püf noktası var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle yüklediğiniz m3u dosyları içindeki linklerin pc nizde çalışıp çalışmadığını kontrol ediniz. Tabiki herlink çalışmaz veya muhtemlen ölüdür. bunun için vlc player veya simple tv yi nidiriniz.

      Sil
  10. mrb ekrem kardeş.ben ilk yüklediğimde ücretli linklerimi gayet iyi kullandım.sonra nedense hiç açmadı.vlc de falan sorunsuz izliyorum ts. uzantılı linklerimi ama uygulamada artık açmıyor.ülke ayarları,udp to http falan önemli şeylermidir, sorun nerede olabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. .ts link denemedim en kısa zamanda denerim cevabı buradan yazarım

      Sil
    2. evet artık nedense ts uzantılı linkleri açmıyor

      Sil
    3. evet artık ts uzantılı linkleri açmıyor

      Sil
  11. İyi günler bu kanal listesi silme nasıl oluyor yüklü kanalları bi türlü silemedim yardım Ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. programın içindeki örnek kanallardan mı bahsediyorsunuz. Yoksa kanalları zaten siz yüklüyorsunuz. Tam anlayamadım sanırım..

      Sil
    2. Merhaba Ekrem Bey :

      Oncelıkle verdığınız aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim. ıp tv satın alıdım ve aldıgım lınklerı pc den rox playere yardımyla calıstırabılıyorum. SS IP tv verdıgımde lınklerı calıstırmıyor. Pc den degılde Smart tvden izlemek ıstıyorum bu konuda yardımcı olabılırmıısnız. Ne yapmam gerekıyor.

      Sil
    3. Ekrem Bey Merhaba ;

      Ben IP TV satın aldım ve bunu leptoptan izliyorum rox player aracılıgyla. Ben bu linkleri SS IP TV ye verdiğimde lınkler calısmıyor. Bu konuda ne yapmam gerekıyor. Bana bu konuda yardımcı olurmusunuz. Internetten bulgudum dıger linkler SS IP tv de calısıyor.

      Sil
    4. Kanal yükledim o yüklediğim kanalları bi türlü silemedim bu konuda bi bilginiz varsa yardımcı olun o kanalları silmek istiyorum

      Sil
    5. Mehmet Bey linkler bir de pcde vlc player ve simple tv programı ile deneyin bunlarla açılmıyorsa korkarımki kodlaması rtmp. dir. rtmp linkleri LG tvlerde açamazsınız. Eğer irtibatınız varsa ip tv satın aldığınız ilgili ile görüşün.

      Sil
  12. Kanal yükledim o yüklediğim kanalları nasıl silerim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rıdvan Bey. Yüklediğiniz kanallarsa o elinizdeki dosyayı pcde açıp.
      #EXTINF:-1,kanaladı
      kanal linki
      ile ilgili iki satırı silip tekrar yükleyin. kanalları elinizdeki doyadan düzenlemeniz lazım tvdeki programdan yapamazsınız. Yaparsınızda biraz çetrefilli. Böyle daha kolay.

      Sil
    2. smarttv den yüklediğin linkin üzerine gel (varsa akıllı kumandanla) sonunda eksi - işareti çıkacak tıkla silinir sonra yukardan save ye tıkla

      Sil
  13. Çok sağolun o kadar uğraştım olmamıştı ama şimdi sayenizde düzeldi kanalları sildim :)

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Gene rahatsız ettim kusura bakmayın bişey sorcam bu kanal ekledikten sonra kanal ismi cıkıyor kanal logo su cıkmıyor kanal logo sunuda nasıl ekliyeceğiz bibilginiz varmı acaba ?

    YanıtlaSil
  16. İyi günler bisey daha sorcam acaba bu yüklediğimiz kanallara kanal logosunu nasıl ekliyeceğiz bu konuda bi bilginiz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. #EXTINF:-1 tvg-logo="logo linki", kanal adı
      kanal linki
      şeklinde logonun linkini girerseniz örneğin
      #EXTINF:0 tvg-logo="http://mylogos.domain/BBC.png", BBC World
      http://server.name/stream/to/video2
      şeklinde olursa istediğiniz logoyu eklemiş olursunuz.

      Sil
  17. MRHBALAR. YARDIMLARINZI ICIN TSKLER. BU IIS IP TV URL LISTESI YANINDA KI VIDEOM KISMINA NE EKLEYEBILIYORUZ O AYRI BI YER MI VIDEO M UEKLIYROUZ.. ANALAYAMDIM ORANIN ISLEVIN IANLATABILIRMISINIZ AYRICA NASIL YAPICAZ TSK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo aslında farklı değil esasen ikinci bir sayfa diyelim . orayada internetten ip tv değilde bulduğunuz film veya video klip linklerini ekleyebilirsiniz.

      Sil
    2. hango fortmatlı oanları desteklıypr pekı tv ıcın.. mesela ben bende olan kısa veya uzun vıdeoları oraya kaydedığ tcvv den ızlemek ıstıcem sonra bı nevı tasınabılrı usb gıbı .. format ve kac saatlık yuklıcezz ozellıkler ne olcak

      Sil
    3. elinizdeki filmleri usb veya hard diske yükleyerek seyredebilirsiniz. filmler uzak serverda ise aslında rtmp ile başlayan linkler hariç LG tvler her türlü formatı destekler.(mkv, avi,mpeg vs.)

      Sil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. arkadaşlar programı bugün lg webos tv ye yükledim. play list dediğimde sayfaya upload diyorum ne sayfada görünüyor nede tvde.
    birde kendim bip liste yaptım. external bölümüne ekliyorum görmüyor. my liste ekliyorum sadece bir kanal açıyor. neden olabilir. nerede yanlış yapıyorum.

    saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. m3u uzantılı doyayı kaydederken utf-8 formatında kaydedin.
      #EXTM3U
      #EXTINF:-1,birincikanalınadı
      birinci kanalın linki
      #EXTINF:-1,ikincikanalınadı
      ikinci kanalın linki

      şeklinde olacak

      Sil
    2. rtmp ile başlayan linkler LG tv lerde çalışmaz

      Sil
    3. hocam örnek bir iki link yazarmızın. tam açılımıyla

      Sil
    4. hemen yukarda yazdım

      Sil
  20. ıyı gunler ben lg tv me ss ıp tv programını yukledım kanallarıda yukarıda dedıgınız yerden my playlıste yukledım fakat hıc bır kanalı acmadı neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen pc nize simple tv prgramını veya vlc player programını kurup linklerinizi buradan test edin. kırık link veya rtmp ler çalışmaz.

      Sil
  21. slm ben lgsamart tv me ss ıp tv uygulamasını yukledım yukarıda anlattıgınzı sekılde de my playlıste sızın verdıgınız lınkten kanalları ekledım fakat acılmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda linkleri ne şekilde ekleyeceğinizi nasıl olacağını bnezer sorularda cevapladım incelemnizi rica edeceğim. Aldığınız link örneğin: http://orkun.deneme.com/aaabbbccc gibi bir adres ise anlattığım şekilde bu linki uygun formatta oluşturduğunuz m3u uzantılı dosyaya eklemeniz gerekiyor.

      Sil
  22. arkadaşlar programı bugün lg webos tv ye yükledim. play list dediğimde sayfaya upload diyorum ne sayfada görünüyor nede tvde.
    birde kendim bip liste yaptım. external bölümüne ekliyorum görmüyor. my liste ekliyorum sadece bir kanal açıyor. neden olabilir. nerede yanlış yapıyorum.

    saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak m3u formatlı notepad ile düzenlediğin dosyada hata var yorumlarda ve yukarda anlatığım şekilde tekrar deneyebilir misiniz?

      Sil
  23. Slm ayarlar general yazan select kısmından ayarladigimiz kanal lar açılmıyor sebebi nedir.alttaki kısımları proxy ayarı na hangi ip ve port yazılacak.
    Tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Platformlara üyemisiniz? ücretini ödediniz mi? Paralı (tivibu vs. gibi hizmetler) legal hizmtlerdir onlar.

      Sil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. peki hazır bir tv listesi var mı acaba elinizde. ya da bulabileceğim bir yer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örneğin www.nedensiz.net gibi siteler veya ip tv link yazıngoogle a çıkar

      Sil
  26. Merhaba, bende Samsung UE55JU6450 televizonu var, bende kullanabilirmiyim yoksa saadece LG icin mi gecerli bu uygulama?
    TSK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Bu program LG tvlerde smart özelliğinde bulunan bir program. Eğer Samsung un menüsünde var ve kurabiliyorsanız. aynı anlattıklarım sizin içinde geçerli..

      Sil
  27. admın bey ya su vıdeo url demıstınız ıkıncı kısımdan nasıl uluyoruz bu vıdeonun urlerını ve nasıl lıste yapıyoruz.. hangı sıtelerden naısl yanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsa by. google a "ip tv link" yazın veya www.nedensiz.net gibi sitelerden hazır günlük linkleri alıp, seyredebilirsniz.

      Sil
  28. Selamlar ekrem bey m3u listemde yasaklı sitelerin ismini farklı girmeme rağmen restricted listesinde kendi ismi ile gösterip yayını engelliyor. Set access mode kısmının altında change pin: yapmak istedim ancak orada da şifre kabul etmiyor. unrestricted yapmanın bir yolu varmıdır ? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili arkadaşım muhtemelen yaş haddi sebebi ile ayarlar menüsü altındaki yasaklı şifreli kanallarn adları listesine takıldın. yüklediğin m3u dosyasındaki kanal adlarını değiştir. örnek veriyorum rtl kanalı yasaklı ise r tl yap yada rtl1 yap...

      Sil
  29. admın bey lutfen bı rıcam olcak.. bu benım vıdeo kısmında kı bolume mesela ornek verıyorum ben herhangı bı fılm ızlm sıtesındekı vodeyu acıp o vıdeonun urlsını alıp bu benım vıdeo kısmına mı eklıyoruz. bu kısımdakı kod o vıdeonun urlsı mı oluyor. o kod hangı kod nasıl temın edıyoruz bu ve buna bzner vıdo lınklerını veya kodları anlamdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isa kardeş o rasınn diğer yerden farkı yok. Sadece filmve tv olarak ayrılsın kullanıcı linklerini iki gruba ayırsn diye var. bilgisayarına simple tv ve/veya VLC player kur. aldığın linkleri önce buralarda dene çalışıyormu diye sona da kodu yazıp, belirttiğim yerdentv ne yolla. bu kadar..video sayfasındaki url olmaz çünkü büyük ihtimalle link çalınmasın diye sayfay kodla gömmüşlerdir. sen interneti araştıracaksın. direk link bulucaksın o kadar.

      Sil
  30. Slm provider e ayarladigimiz ülkenin kanalları neden açılmıyor
    Tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ülkenin örneğin tivibu, smartblu vs. gibi legal (Yasal) ücretli kanallarıdır. Öncelikle o ülkedeki ilgili hizmet veren firmalara ulaşıp ücreti dahilinde izlemeniz gerekir.

      Sil
  31. yasaklı adreslere kanal ismi değiştirsemde açmıyor not:pc de çalışıyor linkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. #EXTM3U
      #EXTINF:-1,birincikanalınadı
      birinci kanalın linki
      #EXTINF:-1,ikincikanalınadı
      ikinci kanalın linki şeklindeki elnizdeki kanal dosyasında kanalınadı bölümündeki ismi değiştirn. yoksa linkten hangi kanalı açtığınızı sistem bilemez. ya da muhtemelen açmadığı bir formatta yayın yapıyordur.

      Sil
  32. 1. sorum hangi url ler iptv kodu olarak gecerlidir 2. soruda lig tv kodunu biliyormusun ab?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. cevap :http https: rtsp, mms, vs. (LG Tvler RTMP açmaz) 2. cevap: çoook ayıp :)

      Sil
  33. Çok teşekkürler çok çok işime yaradı.

    YanıtlaSil
  34. teşekkürler aynen oldu.ama eksiklikler var.

    YanıtlaSil
  35. txt yi nereye yüklencek eksikti sanırım benmi görmedim acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. txt değil m3u kaçırdınız herhalde tekrar okuyabilir misiniz?

      Sil
  36. Hocam ben bu konu hakkında hiç bir sey bilmiyorum yardımcı olurmusun. Baj ana hic anlamiyorum.

    YanıtlaSil
  37. Hocam ben yapamadim aslinda pek de anlamadim yardimci olurmusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuda adım adım açıkladığımı sanıyorum..daha fazlası için biraz daha araştırma yapmalısınız.

      Sil
  38. Hocam ssıptv ye topluca kanal nasıl eklenir. Tek tek eklemek işkence gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elinizdeki m3u dosyasına ekleyip topluca göndereceksiniz

      Sil
    2. internetten ssiptv ye giriyorum orda sadece öge ekle kısmı var orda da kanal adı ve url ekle yeri var topluca gönderecek bi menü göremedim. Tşk.

      Sil
    3. Cvp için tşk ekrem hocam m3u dosyam var onda bir sıkıntı yok ama bu dosyayı ssiptv ye topluca nasıl gönderilir bilmiyorum. Siteden Ssiptv açıyorum öge ekle kısmı var kanal adı ve url ekle yeri var topluca ekleyecegim bir bölüm yok tv lg49ub850v

      Sil
    4. Maalesef sayfalarını yenilemişler. Linki yazımda düzelttim oraya tıklarsanız tvnizdeki kodu girip açılan sayfadan yükleyebilirsiniz.Topluca yüklemeden kasıt şudur elinizdeki bir kaç kanal dosyası değil tüm kanallarınızı ve linklerinizi tek m3u da birleştirip tek seferde tüm kanallarınızı atacaksınız..

      Sil
  39. Merabalar Hocam programı kurdum kanalları ekledim yaklaşık 1 dk kanalları açıyor sonra istek onaylanmadı diye bir uyarı çıkıyor ve programdan çıkıyor. televizyonum lg 42LW5500. Yardımcı olursanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Televizyonunuzda kablosuz bağlantı ile sorun yaşıyor olabilirsiniz. Eğer kablolu bağlantınız var ise internetiniz ile sorun yaşıyor olabilirsiniz. Başka sitelerden free çalışan bir kanal yükleyin bakalım aynı problem onlarda da var mı?

      Sil
    2. bende de aynı sorun var halen çözemedeim sizdeki durum nedir???

      Sil
  40. Hocam ssıptv ye topluca kanal nasıl eklenir. Tek tek eklemek işkence gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyı bir daha okumanızı öneririm zira zaten m3u dosyasına istediğiniz kadar kanal ekleyip topluca yüklüyorsunuz

      Sil
  41. Program biraz yavaş çalışıyor ama çalışıyor ;) smart iptv yukledim lg 47lv5500 televizyonuma. Program demo idi. 1 hafta kullandim.sonrasında 5 avro odeyerek satib aldin. Satin almadan sonra program çalışmadi. Parami iade ettiler. Smartiptv cok hizli cakisiyordu. Bu program biraz yavas.biraz degil fazla yavas ama ücretsiz olmasi ve çalışiyor olması güzel

    YanıtlaSil
  42. Maalesef sayfalarını yenilemişler. Linki yazımda düzelttim oraya tıklarsanız tvnizdeki kodu girip açılan sayfadan yükleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  43. Tum kanallar m3u da nasil birlesir nasil toplu kanallar I external p.list e atilir Butun gun ugrasiyorum bi yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elinizdeki m3u dosyalarını "birlikte aç " tıklayarak "notepad" ile açabililrsiniz. diğer dosyadakiler veya internette bulduğunuz linkleri -kurallarını belirttiğim şekilde-- tek bir m3u da toplayıp tek seferde atabilirsiniz...

      Sil
  44. merhaba ben bütün kanallari lg tv yükledim cok güzel yayin verdi fakan uc bes dakika sonra program otamaik kapaniyor tv eski halini alip talep islenmedi yaziyor program atiyor yani sorun neden acaba tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende Wifi ile bağlandığımda çok sık yaşıyordum kablolu yapınca olmadı. En ufak kesintide program kapanıyor.

      Sil
    2. Merhaba bende Wifi ile bağlandığımda çok sık yaşıyordum kablolu yapınca olmadı. En ufak kesintide program kapanıyor.

      Sil
  45. Merhabalar;
    Default olarak şifrelenmiş kanallar dışında kendi listemizdeki kanalları nasıl şifreleyebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kanlların isimlerini default olarak şifrelenmiş kanal listesine ekleyerek onlarında şifreli olmasını sağlayabiliriz ancak ben o şifreyi elde edemedim değiştiremiyorum da :)

      Sil
  46. selam üstad peki bu uygulama güvenlimi bazı arkadaşlıırımız ıp tv linkleri bu uygulama üzerinden calındıgını söylüyor. böyle sorunla karşılaşan varmı.sonucta ücret siz bir uygulama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba programın üreticisi ve yapımcısı değilim. Yalnız bildiğim tekbirşey var program içine koyduğunuz linkler illegal.. Öyle değil mi? Ben 4yıldır test ediyorum. Daha geçen sene lg programı tv ye soktu bu da bir nebze güvenilir olduğunu gösterir

      Sil
    2. Merhaba programın üreticisi ve yapımcısı değilim. Yalnız bildiğim tekbirşey var program içine koyduğunuz linkler illegal.. Öyle değil mi? Ben 4yıldır test ediyorum. Daha geçen sene lg programı tv ye soktu bu da bir nebze güvenilir olduğunu gösterir

      Sil
  47. merhaba size bir sorum olacaktı ben her kanalı izleyebiliyorum ama nedense 10 sn sonra görüntü gidiyor media oynatıcıyla alakalımıdır çünkü internet hızım normal pc de takıntısız izliyor ne yapabilirim acaba yardım için şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buffer sorunu var gibi. Akıcı yani streaming yayında önce yayının belli bir bölümü buffer lanır yani download edilir size geriden izlettirilir. Yani önce cihaz kendine kayıt edip (buffer) sonra size izletir. Bu olay pclerde daha rahat olur ram ve hdd sebebi ile. Tv de uygulamalarınız çok ise belki buffer yeri azalmış olabilir. Tv nizi full kapatıp (kumandadan değil) tekrar açın ve öyle bir bakın.

      Sil
  48. Merhaba,ssiptv yi yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum.Daha doğrusu kullanmaya çalışıyorum.Çünkü ts,ch uzantılı linklerde maalesef donma sorunu mevcut.Bunun sebebini de biliyorum ancak çözemedim.Bununla ilgili sizde herhangi bir gelişme var mı?Açıkçası internette de herhangi bir çözüm bulamadım.

    YanıtlaSil
  49. Şimdi bu linklerde bazen oyun oluyor şöyleki düzgün seyrettiğin ts uzantılı bir linkten başka bir ts linki seyredemiyorsun. sebebi aslında gerçek link olmamaları. gerçek link rtmp olabiliyor bu linkler ise gerçek linki gizlemek için yönlendirilmiş link .sonra ts niye oynatmıyor diyoruz halbuki gerçek link rtmp zaten oynatmıyor.

    YanıtlaSil
  50. hiçbir şey anlamadım anlatıklarınızdan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kabiliyetim bu kadar. Anlayabileceğiniz siteler bulmanızı temenni ederim.

      Sil
  51. mrb.öncelikle emeğinize sağlık.bende lg 731v 42' tv var.o kadar uğraştım,farklı ip tv uygulamalarınını denedim herşeyi hallediyorum fakat 10-15 saniye sonra donup kalıyor,işin garibi pc de aynı interneti yeni bağlattım 8 mbite kadar olandan 7 mbit var ve diğer youtube falanda sorun yok,acaba dns den mi kablosuz bağlantıdanmı çözemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tamamen linkler ile alakalı sizden ricam internette "mkvod" u araştırmanız. Bunu tvnizde çalıştırabilirseniz sizde benim gibi evde medya canavarı TC ile film dizi keyfi yaşarsınız

      Sil
  52. Merhaba benim m3u dosyasında 1400 kanal var bunların tamamını nasıl silerim lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle bu dosyayı bir pc de sağ tıklayıp notepad (not defteri) ile açmanız gerekmektedir. ilk satır hariç diğer #EXTINF ile başlayan tüm satırları silin bu kadar..

      Sil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. 2. denememde kurdum çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

      Sil
  55. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  56. slm ssiptv de yüklediğim linkler çalınırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zannetmiyorum ben yaklaşık 2-3 senedir kullanıyorum. linkleri yüklediğinz sayfa sadece ssizn tv nizin macadresi ile bağdaştığı için çalınmaz. Ancak Firmanın bu programı LG'ye kabul ettirip menüsüne koymasıda ufakta olsa bir garantidir. Sonuçta bıçak kullanıyorsunuz meyve keserseniz problem yok ama adama sokarsanız katil olursnuz. kullandığınız arac kullanma şekliniz önemlidir. Ben ne firmayı ne de üreticsini tanırım. Ben de kullanıcıyım

      Sil
    2. Bilgilendirme için teşekkürler

      Sil
  57. Ben izlerken kanali 1 dk bile dolmadan baska bi kanala atiyo veya ekran karariyo ancak tekrar acinca kanali geri geliyor,bunun nedeni ne olabilir?

    YanıtlaSil
  58. Merhaba öncelikle teşekkürler açıklayıcı bir anlatım olmuş.Konumu abd yapmak herhangi bir sıkıntı yaratırmı?

    YanıtlaSil
  59. Merhaba arkadaşlar ben simple tv kurdum pc den kodu da eşleştirdim fakat kanal yüklemeyi tam olarak anlamadım (100 kere sorulmuştur) örnek bi link yazsanızda biz onu kopyalayıp yapıştırsak direk olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda 2. Resmin!! altında bu dosyanın nasıl olacağı ve bir çok yorumda da içeriği hakkında bilgi mevcuttur.

      Sil
  60. Orkun bey 2015 ağustostan beri yılmadan herkese yanıt vermişsiniz tebrik ederim sizi :) nedensiz.net bile kapanmış düşünün artık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçta bilgi paylaşımı bildiğim kadarı ile cevaplamaya çalışıyorum. Ben de okuduğunuz baktığınız için size teşekkür ederim.

      Sil
    2. slm.maçları izlemek için bir site ile irtibata geçtim lg tv nizden ıp tv satın alın ve mac adresini verin dediler biz bilgisayardan değilde tamamen tv den bu işlemi halledebiliyormuyuz? bu arada tv miz 47 lb 670 v 700 hz smart tv ayrıca lg store da ld smart ıp tv diye link var kurdum 2-3 gün deneme süresi ile bir kaç kanal açıp baktık daha sonra satın alma yapmadan açamazsınız diye link geldi tv ye. lg müşteri hizmetlerini arayıp satın alma yapmak istedik ama bize tv mizin ıptv yi desteklemediğini söylediler.2015 de çıkan bir tv ve demosunu yüklememe rağmen neden çalışmaz acaba şirket satmak istemiyor gibi birdurum olabilirmi ?

      Sil
    3. Diğer gönderileriniz de aynı konu olduğu için yayınlamadım. Ürününüz Lg nin bir süredir üstünde çalıştığı Webos un ilk sürümü. Şu an webos 3 e geçtiler. Bahsettiğiniz şey legal yni yasal olarak meide Türkiye de bulunan Digiturk e aiy digiturk Play ise kimseyi aramanıza gerek yok. Siteden satın alır bu işlem için oluşturmuş olduğunuz kullanıcı adı ve şifre ile aldığınız paketi tv den izleyebilirsiniz. ---NOT: webos ta smart özelliklerini kullanabilmeniz için tv nize hesap kurmalı ve giriş yapmalısınız.--- Bunu yapabilen TV tabkide ip tv olayını desteklioyrki Tivibu da olması lazım menilerinizde... O da yasal bir IPTV platfor mudur. Kimseye tv nizin mac adresini vermeyiniz. bilmediğiniz yerlere ödeme yapmayınız.

      Sil
  61. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet illegal korsan yayın yapan bir firma. Tanıtım videosunda bile "MALUM KANALLAR" diyerek hukuki bir işlem olmsın diye kesinlikle isim verilmemiş. Tercih sizindir ben bu konuda size yol gösteremem ama Legal değil illegal br site ve korsan yayın yapmaktadırlar.

      Sil
  62. korsansa işimiz olmaz teşekkür ederiz bilgi için 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müsterih olun . eğer yinede gerçekleri öğrenmek istiyorsanız digitürk müşteri hizmetlerini arayıp yeni abonelik kısmına gidin sizinle ilgilenecek hemen biri çıkacaktır. orada adresi verin ilgiliye o da aynı şeyi söyleyecektir.

      Sil
  63. sağolun kullanmasını bilmiyordum sizin sayenizde öğrenmiş oldum :D
    bu arada samsung 46d7000 ile izleyebiliyorum sadece lg tv ler için değil ama yüklemesi farklı isteyen olursa anlatabilirim aynı zamanda ts linkleri açıyor ama arkadaşlar sanırım başkasının panelini kullandıkları için format desteklemiyor hatası alıyor veya yayından atıyor sondaki ts uzantısı m3u8 yaparak denemelerini tavsiye ederim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  64. Orkun Bey merhabalar,

    Her yolu inanın denedim ama bir türlü olmadı. LG 55UH615V 4K led tv kullanıcısıyım, sırf ss ip tv için televizyonu aldım desem yeridir. Webos 3 işletim sistemi var, SS ip tv sitesinden gerekli dosyayı indirdim, usb belleği tv ye taktım, smart bölümünde SS ipTV simgesi geldi, tıklıyorum ama tepki yok, 1-2 kere ekranda logo göründü ama ne yaptıysam açamadım, Login oldum bu arada .. Öneriniz nedir?

    YanıtlaSil
  65. Usb belleği niye kulklandınız onu anlamadım. Smart bölümünüze girin kullanıcı hesabınızı aktif edip smart bölümünden programı indirin General bölümündeki kodu belirttiğim siteye tıklayıp girin ve "m3u" dosyasını (internetten araştırın) bu siteye yükleyin bu kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://ss-iptv.com/en/users/documents/installing Hocam burada weboslar için bu şekilde olmasını söylüyor, arattırınca ss iptv uygulaması LG de çıkmıyor (webos olanlara, bende webos 3) varsa bilginiz yardım ederseniz sevinirim..

      Sil
  66. m3u dosyasını yüklemeyi beceremedim bir türlü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki örnek açıklamamı ve birkaç sorudaki yanıtlarmı tekrar okuyunuz lütfen. kaçırdığınız bir konu olabilir.

      Sil
  67. hocam belli bir süre sonra videolar donuyor nedenini öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok nedeni olabilir. internetinizdeki anlık yavaşlamalar, seyrettiğiniz kanalın bağlı olduğu serverdaki kesinti veya yavaşlamalar. vs gibi

      Sil
  68. sanirim bugun itibariyle lg tv lerde ss ip tv uygulamasi gitti. Ben sadece gri birekran aliyorum. Uygulama acilmaya calisiyor ve sadece gri bir ekran var. Uygulamanin ana ekrani felan gozukmuyor ...Diger arkadaslar da da ayni mi acaba ?Ya da cozumunu bilen var mi ?

    YanıtlaSil
  69. muhtemelen internet bağlantınız ile veya tv nizin smart bölümüğndeki user girişinin başarısız olmasında kaynaklı zira bnve birçok kişinin ki çalışıyor :)

    YanıtlaSil
  70. Slm Orkun kardeş Türk kanalları linki var mi bjr türlü sağlam link bulamiyorum. Nedensiz.net calismiyor teşekkür ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum kapanmış araştırmanız lazım internette.

      Sil
  71. Selam Orkun bey. Elimde hazır satın aldığım mu3 uzantılı dosyam var. Bunu ssip tv uygulamasına yüklemek için yukarıda verdiğiniz linke giriyorum kot istiyor. Tv yüklediğim ssiptv deki kodu buraya girdikten sonra mı mac adresine bağlı olarak bir liste yükleyicisi geliyor ve oraya pc deki mu3 uzantılı dosyayı seçip upload edeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kodu oraya girdikten snra size ait bir sayfanız olacak bu sayfa tv nizle ilintili macbağlantılı bir sayfa buraya yüklediğiniz m3u dosyanız tv nizde çıkacak..

      Sil
  72. selam Orkun Bey;

    Elimdeki .m3u uzantılı dosyayı yüklüyorum pc de görünüyor fakat tv deki ss iptv de görünmüyor. kanal sayısı vb gibi bir sıkıntı olabilir mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhtemelen dosyanın içindeki bir yer hatalı veya dosya formatı hasarlı. ben 200 kanala kadar test ettim. Şöyle deneyin eğer kanal sayınız fazla ise ilk 5 kanalı alıp başka bir dosya yapın. onu gönderin bakalım ne olacak ..

      Sil
  73. S.A usta bu .ts ile olan iptv yayınları 30-40 sn sonra kapanıyor bunun bir çözümü var mı?

    YanıtlaSil
  74. kanallari yukledim calisiyor bir kac sn. sonra duruyor... nedeni nedir? bir ayar falan yapmam gerekeiyormu? direk kurdum bi ayar yapmadim. baska bir platformdan izliyorum ssiptv de onda sorun olmuyor... nedeni ne ki acaba?

    YanıtlaSil
  75. Takdir edersniz ki program benim değil. ben sadece nasıl kullanılır kısmını anlattım Bir çok şikayet kasma ve durma ile ilgili gelmeye başladı. Ben Smart IPTV yi kullanıyorum evet ss Iptv ben de de sorunlu demekki alt yapılarına bir sorun var. Smart Iptv kullanın hemen hemen olay aynı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir video hazırladım evet acemice ama en azından bilgi https://www.youtube.com/watch?v=3TAkHy3RtR0

      Sil
  76. orkun bey bende lg plazma smart tv var ıptv indirilmiş durumda ben burda kanalları syredebilirmiyim seyreder sem nasıl olacak rica etsem yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indireceğiniz program ss-iptv buradaki konu ise nasıl kullanılır.

      Sil
  77. merhaba orkun bey.bende lg smart tv var. Ve pcden vlc playerdan izlediğim iptv linki mevcut. Bunu televizyonda nasıl çalıştırabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vlc neredeyse her formatı barındırdığı codecleri sayesinde oynatabilir. LG tvler ts ve rtmp uzantılarını oynatamaz.

      Sil
  78. selamlar simple tv ve vlc ile pc den yayın izlemeye çalışıyorum ama açılan yayınen çok 30 sn icinde otomatik kapanıyor ilk bir kaç yyın sorunsuz açılıyordu liste kalabalıklaştıkça bu olay meydana geldi bir sebebi varmıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık şikayet gelmeye başladı. Bilgisayarda simple ip tv deneyin. tv de smart ip tv var aynı mantıkla bir de onu deneyin.

      Sil
  79. Bir arkadaş siptv yi parayla satacağını söyledi. ,6 ay için 60 lira istiyor. Maçlar da izlenebiliyormus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkese inanmayın maç günü deneme yayını isteyin eğer güzelse siz bilirsiniz. Bahsettiğiniz konunun illegal olması ve yasal prosüdürlerinin olduğunu belirtmeme gerek yok sanırım. :D

      Sil
  80. Öncelikle orkun bey tüm sorulara cevaplarınız için teşekkürler.is ip tv kanallarım 20 sn çalışıyor sonra yeniden açılıyor.sonra 20 sn çalışıyor yine kapanıp açılıyor.en sonunda tamamen donuyor.Bunu engellemenin yolu var mı?Yukarıda smart ip tv yi kullanın demişsiniz o zaman donma olmuyor mu?Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir başka program denemeye çalışın bazen oluyor. çünkü bahsettiğiniz sorun sizden önceki yorumlarda da sık şikayet sebebi olmaya başladı.

      Sil
    2. https://www.youtube.com/watch?v=3TAkHy3RtR0 bir video hazırladım amatörce bakın isterseniz.

      Sil
    3. Orkun bey simdi smart ip tv yi denedim aynı linkleri onlarda 20 sn de bir duruyor.Ama donmuyor tek fark bu.

      Sil
  81. merhaba m3u listesini yüklemeye çalışıyorum listeyi tanımıyor ama bazı m3u listelerinde sıkıntı olmuyor bunun sebebi nedir?

    YanıtlaSil
  82. Utf-8 formatında olmadığındandır. ben genelde yeni metin belgesi açıp txt uzantısını m3u yapıyorum problem olmuyor. extinflerin en başında mutlaka 1 tane "#EXTM3U"yazmalı. örnekleri internette var

    YanıtlaSil
  83. kardeş yapıyorum oldu ama bir kanala giriyorum izledikten 1dk sonra unable to play diyor tekrar yükleniyor izliyorum 1 dk geçiyor yine aynısı oluyor bir çözümün varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş sonlara doğru okuduysanız Herkes te aynı problem var muhtemelen programı yapan firmanın serverinden kaynaklanıyor. bir de smart ip tv yi deneyin mantık aynı...https://www.youtube.com/watch?v=3TAkHy3RtR0 bir video hazırladım amatörce bakın isterseniz.

      Sil
  84. kanalı 20sn.izliyorum sonrasında 5sn yayın kopuyor sonra tekrar bi 20sn görüntü geliyor devamlı böye

    YanıtlaSil
  85. alttaki yazılardan kastınız, program menüsü mü?

    YanıtlaSil
  86. İyi günler Arkadaslar!Bu ss-iptv ye direk m3u linki nasil yukleniyor?illa pc de dosyami acmak lazim?örnek bir link=http://acemitv.com/1.m3u bu link kendini hep guncelliyor diyelim,bu link adresini direk yuklerim!Pc den bir m3u dosyasi acsam fayda degil cunku linkler degistiginde görüntü olmuyacak!Varmi bir caresi direk link ekleme yeri veya 1 den fazla m3u adresi nasil kopyalanir?yani 1.m3u spor tv/2.m3u turktv degisik 4 veya 5 adresi yukleyenilirmiyim?nasil yardimci olursaniz sevinirim tesekkurler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ss-iptv de değil ancak aynı mantıkla çalışan smart iptvde url girebiliyorsunuz.

      Sil
  87. Merhabalar izlerken 1 dk sonrasinda donuyor tekrarlayinca calisip tekrar 1 dak sonra donuyor LG tv ile bakiyorum hersey mükemmel fakat donuyor sadece sinema vok filimleri super calisiyor hala

    Bu arada liste hazirlanmis sekilde güncel bulup indirmeniz icin cep telefonunuzda app var ordan indirebilirsin formatla felanlada ugrasmaya gerek kalmiyor

    YanıtlaSil
  88. philips android smart tv içinde aynı şekilde mi yapılır ? bilginiz var mıdır ? geçen gün philips tv nin uygulamalarına bakarken ss iptv gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer smart bölümünde bu program varsa tabiki yapabilirsiniz.

      Sil
  89. Ortada saat çıkıyor bir türlü kaldıramadım nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana menü de yukarıda settings kısmına tıklayıp giriniz. Sol taraftaki menüden appearance sekmesine tıklayınız sağ taraftaki palmer settings kısmındaki show clock while playing in yanındaki tık işaretini kaldırın

      Sil
  90. Çok güzel anlatılmış

    YanıtlaSil
  91. Merhaba LG smart ip TV den kanal listesi indirildi kanal çıkıyor ama ekran siyah yayınlar gözükmüyor neden acaba

    YanıtlaSil
  92. Ssiptv ve smart ip tv arasında ne kadar fark var acaba biliyorsunuz smart ip tv 5.49 euro

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. smart iptv menü geçişlerinde biraz daha hızlı o kadar ikisi de aynı işi yapıyor. görevleri iptv oynatmak. tercih sizin

      Sil
  93. hocam herşey güzel açıyor ama 5 dk sonra kanal donuyor bütün kanallarda aynı problem nasıl gideririm bu problem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam internetten bulunan free iptvlerden mmalesef yukarıdaki yorumların yarısında aynı şikayet var hiç bakabildiniz mi?

      Sil
  94. Hocam sonu ts ıle bıten yayınları acmıyor sebebı nedır nasıl duzeltırız tesekkurler vestel smart televızyonum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef artık yorumları kapatacağım konu hem çok eskidi hem de sorular tekrar etmeye başladı yukarda tekrar tekrar sormuşlar yinde de ben tekrar açıklayayım. ts uzantısı aslen DVD içindeki mpeg2 sıkıştırmasıdır. ama siz buna başka bir sıkıştırmayı yüklersenz sizin pc nizde veya sizingibi pclerde açılır codecleri olmayanlarda açılmaz.IP tv de de linkleri saklamak için yönlendirme linkleri kullanılır. diyelimki yönlendirilen dosya .rtmp bu linkleri LG tvler açmaz. siz bunu .ts ye yönlendirdiniz. yine açmaz. ama .avi yi .ts ye yönlendirdiniz o açar. böylece sorulan soru hep aynı olur. Bazı .ts leri açıyor bazılarını açmıyor. Sebep gerçek link olmamaları.

      Sil
  95. merhaba SS IPTV'de kanalları böyle tek tek kutucuklar içinde değilde , liste şeklinde görebiliyormuyuz normal uydu alıcılarındaki gibi ?

    YanıtlaSil
  96. Merhaba
    m3u dosyasını yüklediğim halde ssiptv de myplaylist gözükmüyor. Sebebi ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kodu yanlış giriyor olabilir misiniz? Tvde çıkan GET Code alanındaki kod..

      Sil
    2. Bir de sayfada kodu girdiğinizde tv nizin modeli çıkar. Doğrumu kontrol edin.

      Sil
  97. mehhaba mylaylist i bir şekilde kaybettim geri getiremiyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Get code kısmından yüklediğiniz web sayfasında gözükmüyorsa silmişsiniz demektir.

      Sil
  98. Merhaba lg smart tv ye ip tv kurdum bir hafta deneme süresinde iyi çalıştı sonra 5.49 euro uygulama satin aldim bir türlü çalışmıyor 24 saat sonra kanallar yüklenecek diye bekledim kanallar gelmiyor bu arada bilgisayardan filan bir ayar yapmadım bilmediğim için yardim ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba deneme kanallarını seyretmişsiniz. uygulama parasını ödediniz. şimdi artık ip tv satın alıp size verilen linki sitesinden girip size ip tv hizmeti veren yerin ilgili kanallarını seyredebilirsiniz. bu ürün ip tv linki içindeki kanalları oyanatabilen bir araçtır.

      Sil
  99. Merhaba bende lg vebos Smart var yükledim herşey tamam fakat bütün kanallarda beş sn sonra donuyor geri açmıyor neden oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok kez yanıtladım. İnternette bulduğunuz linkler kırıktır. seyredemezsiniz. Ücretli veren yerler ile görüşün. Ben dahil birçok kişi bu şekilde seyrediyor. Bana lütfen sormayın Çünkü iptv linki satın almak illegal bir olaydır. Resmi iptvler Turkcell TV+, Dsmart, Digiturk, Tivibu, Netflix, Blutv, PuhuTV vs. gibi ürünlerdir.

      Sil
  100. Valla on numara adamsin hocam yardımcı oldun...:)

    YanıtlaSil
  101. merhaba bende samsung 7000 serisi var içerisinde olan smart ıp tv ücretli diğer ücretsiz olanları yükleyemiyorum bir bilginiz varmı teşekürler

    YanıtlaSil